czwartek, 3 lipca 2014

nie boję się









Dziękuję za Twoją szczerość, dziękuję za ujawnienie najskrytszych tajemnic, dziękuję za pokazanie tego jak bardzo jestem dla Ciebie ważna. Dziękuję za Twoją obecność! i za to,że kolejnego dnia starasz się jeszcze bardziej, jeszcze mocniej. Dziękuję za te 5 lat, za Twoją miłość, czułość, opiekuńczość, za Twoje czekoladowe oczy i dłonie, które codziennie dotykają mojego ciała. Za Twój uśmiech, który jest najlepszym prezentem na dzień dobry i na dobranoc. Każde Twoje słowo i gest to dla mnie wszystkim. Ty jesteś dla mnie więcej niż wszystko i niech tak będzie przez kolejne 5/10/50 lat - byle z Tobą.

Kocham Cię


1 komentarz:

  1. Heej. Nie wiem czy mnie pamiętasz. Prowadziłam bloga "withcigarette" ale zaprzestałam. Teraz wróciłam do pisania, tyle, że na nowym blogu.
    Jego adres to: http://www.the-thinnest.blogspot.co.uk/
    Jeżeli masz ochotę to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń